Yhteistyökumppanimme

Kuva: Tomi Palsa (Jarkko Martikainen Vihreässä talossa tammikuussa 2017. Jarkko on ollut hyvä kumppanimme jo usean vuoden ajan. Taustan tapetti on toisen hyvän yhteistyökumppanimme, RTV:n tilausvalikoiman tuotteita)

KIITOKSEMME

Kiitos kaikille Vihreän talon kävijöille näistä vuosista, joista nyt on meneillään jo seitsemäs! Purkutalo on saanut uuden elämän ja on ollut ilo tehdä sitä todeksi teidän kanssanne.

Erityiskiitos ennakkoluulottomille uudisraivaajille, jotka vuonna 2011 urheasti astelivat vastikään Vihreäksi taloksi nimettyyn rähjäiseen rakennukseen jo heti talon ovet avattuamme. Te olette ne rohkeat, jotka tallasitte polun talolle silloin kun monet vielä päätään puistellen epäilivät koko hanketta.

Erityisen erityinen kiitos talon emännälle, Anni Paunilalle, jota ilman mistään ei tule mitään. Edelleen erityinen kiitos Make Karvoselle, Satu Mikkoselle, Hannu Pelkoselle ja Kirsi Tuurelle - te olette ytimellinen osa toimintaamme.

Erityiskiitos kuuluu myös Musiikin edistämissäätiölle, joka on vuodesta 2017 alkaen tukenut toimintaamme.

Kiitos myös Terho Aalto, Markku Aaltonen, Aino Ahokas, Pirkko Arola, Jalmari Auvinen, DJ Bunuel, Ilkka Esselström, Edwina Goldstone, Jouni Hakulinen, Eveliina Heikkala, Peppi-Lotta Heinonen, Heikki Helminen, Kai ja Siiri Himberg, Gashaw ja Ali Huner, Jenni Hyytiäinen, Eeva Järveläinen, Elli-Maija Katila, Antti Kerosuo, Arto Kivimäki, Pirjo Kivinen, Satu Laatikainen, Raisa Laurila, Marin Lazarov, Merja Lehtonen, Timo Leppämäki, Tomppa Lindholm, Karri Luhtala, Jarkko Martikainen, Jaana Moloney, Pilvi Ojala, Tea Onnela, Tomi Palsa, Maija ja Pekka Paunila, Kia Pasanen, Pietari Pyykönen, Päivi Pälvimäki, Anne Pääkkönen, Riitta Rahkonen, Satu Rajala, Viivi Saarela, Mirja Schmidt, Olli Sinisalo, Paula Susitaival, Vilja Tamminen, Jyrki Tsutsunen, Sirpa Elina Tulirinta, Riikka Vaahtera, Mirva Valvanto, Liisa Vesamala, Petri Yrjö-Koskinen ja monet monet muut avusta, ystävyydestä ja hyvästä yhteistyöstä.

Haluamme edelleen kiittää Riihimäen kaupunkia, H.G. Paloheimoa, RTV:tä, Riihimäen kaupunginmuseota, Pompotia, Riihimäen nuorisoteatteria, Riksu Undergroundia, Teatteri Onnia, Riihimäen musiikkiopistoa, Samuli Parosen seuraa, Riihimäki-Seuraa, Riihimäen taidemuseota, Riihimäen seurakuntaa, Maantien Ritareita, Riihimäen Marttoja, Pakolaisten Ystävät ry:tä, Riihimäen teatteria, Riihimäen lasimuseota, Riihimäen taidemuseota, Riihimäen kirjastoa, Vihaista Talouspäällikköä, Uutta kirjakauppaa, Kopiopajaa, Hämeen Vuokrakonetta, JW Huoltopalvelua, Aamupostia, Riihimäen Viikkosanomia, Hämeen Sanomia ja Yle Radio Hämettä hyvästä yhteistyöstä.

Ja vielä, kiitos Hämeen taidetoimikunnalle ja Riihimäen kaupungille myöntämistänne palkinnoista.

Nyt polku talolle on tullut tutuksi. Tässä vuoden 2017 lukuja:
Reilut 70 talon omaa tai jonkun yhteistyökumppanimme järjestämää yleisötilaisuutta, joissa esiintyi reilut 150 taiteilijaa tai luennoitsijaa neljästätoista eri maasta. Päälle vielä iso joukko yksityistilaisuuksia. Näistä oli talon vuosi tehty sekä tietysti teistä kaikista, jotka käytte talolla.

Talo on rähjäinen, ja päivänä jonakin sen tarina päättynee, mutta sitä ennen aiomme pitää siitä parhaamme mukaan huolta. Niin kauan kuin Vihreä talo pysyy pystyssä ja niin kauan kuin sinä tulet, me olemme siellä ja toivotamme sinut tervetulleeksi.

Tervetuloa siis tänäkin armon vuonna 2018 Vihreän talon tilaisuuksiin. Ja tervetuloa järjestämään omaa tilaisuuttasi talolle.

Meitä ei ole ilman teitä!

Yhteistyöasioissa ota yhteyttä: olli@vihreatalo.fi / 050 588 6867