Kokous- ja juhlatila

Jos olet etsimässä juhla- tai kokoustilaa, ota yhteyttä: olli@vihreatalo.fi / 050 588 6867

Vihreä talo on erikoistunut ikimuistoisten tapahtumien ja tilaisuuksien järjestämiseen. Talon tunnelma on taattu! Halutessasi saat tilaisuuteesi tarjoilut ja ohjelman meidän kauttamme, mutta voit myös vuokrata ainoastaan tilan. Omia ruokia ja juomia saa tuoda tullessaan vapaasti.

Vihreään taloon saa järjestettyä pöytäpaikan enimmillään reilulle 60 hengelle. Kesäaikaan on cocktail-tyyppisiä tilaisuuksia järjestetty jopa 80 hengelle.

Tilavuokraan sisältyvät kaikki talon varusteet. Talolta löytyy muun muassa pöytäliinat, lautaset ja ruokailuvälineet, juoma-, viini- ja kuohuviinilasit, kahvi- ja teekupit, tarjoiluastiat ja -ottimet. Keittiön varusteisiin kuuluvat liesi, kahvin- ja vedenkeittimet, lämpölevy, pumpputermarit, mikro, astianpesukone ja kaksi jääkaappia.

Salin äänentoistolaitteet, sähköpiano ja ​valkokangas ovat nekin käytettävissä. Tarvittaessa saliin on tuotavissa myös kylmäkaappi.

Tervetuloa talolle!

Kuvat: Pasi Pulkkinen, Reet Kolkkanen